niedziela, 20 października 2013

Muffinki na śniadanie  

Był piękny sobotni poranek.Wstałam późno i miałam nadzieję, że rodzice zrobili mi już śniadanie. Udałam się leniwym krokiem do kuchni i jakież było moje rozczarowanie - śniadania nie ma! Na dodatek w lodówce pachniało pustkami, w szafce na jedzenie -też. Mama zaproponowała mi tosty, żółty ser  itp., ale nie miałam na to ochoty! "Znowu to nudne, takie samo jak zwykle śniadanie"- pomyślałam! Trochę obrażona, postanowiłam, że sama zrobię sobie coś pysznego! Muffiny. Mało skomplikowane i wszystkie wymienione w przepisie produkty miałam w domu. Już się ciszyłam na królewski początek dnia! Rodzice  zdziwili się, że od samego rana chce mi się piec, ale ucieszyli się na widok tak pysznie wyglądających wypieków. Były bardzo dobre jako śniadaniowy posiłek, pasowały też do po południowej kawy. Obawiam się, że będę musiała piec je częściej:).

A oto składniki na śniadaniowe muffinki:
-220g mąki
-100g cukru
-1/3 szklanki oleju
- szklanka mleka 
-jajko
-szczypta soli
-łyżeczka proszku do pieczenia
-2 kopiaste ŁYŻECZKI kakao

Sposób przyrządzenia:
Wszystkie suche składniki wymieszać w jednej większej misce,a w drugiej połączyć wszystkie mokre.Następnie mokre dodać do suchych i wymieszać na jednolitą masę. Przełożyć ciasto do foremek na muffinki poukładać na blasze i piec 20 min. w piekarniku nagrzanym do 180 stopni C.
SMACZNEGO!!!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz